Łosoś

Łosoś

W diecie tłuszcz kojarzy się z czymś niezdrowym. Są jednak tłuszcze bardzo dla nas korzystne.

Pozytywnie wpływają na nasze zdrowie i samopoczucie. Dobrze wpływają na pamięć, na zmęczenie, zły nastrój. Działają też przeciwzakrzepowo, regulują ciśnienie. To tłuszcze Omega-3 i Omega-6. Takie tłuszcze można znaleźć w rybach. Nie we wszystkich. Największe ich stężenie jest w rybach tłustych np. w łososiu.

A łososia bardzo łatwo przyrządzić.

Łosoś

Kupujemy najlepiej filet z łososia, odcinamy skórę.

Układamy filet na folii aluminiowej, następnie kładziemy na nim kawałki masła (nie margarynę bo tu są tłuszcze niekorzystne dla nas), przekrojone na pół pomidorki koktajlowe i do smaku gałązkę rozmarynu, koperku. Soli i pieprzymy troszkę do smaku.

Łosoś

Zawijamy w folię i wkładamy do nagrzanego piekarnika. Temperatura ok 200 ⁰ C. Pieczemy ok 20-25 minut.

Łosoś

Teraz tylko niech chwilkę przestygnie i smacznego. Łosoś zawiera też oprócz dobrych tłuszczów także witaminę A, D, E i B kompleks. Poza tym cynk, potas, jod. To samo zdrowie.Lekkie, zdrowe sycące danie.

Zobacz więcej

Kardigany

Kardigany

Czasami chciałoby się założyć ładną bluzkę, sukienkę bardziej przylegającą.Styl życia

Czytaj więcej
Sałatka z jajkiem

Sałatka z jajkiem

Gdy czasami nachodzi ochota na coś pożywnego a jednocześnie niezbyt ciężkiego warto sięgnąć po szybki i prosty przepis.Styl życia

Czytaj więcej
Bluzki

Bluzki

Warto wiedzieć jak wykorzystywać fasony i zdobienia bluzek aby wydobyć atuty naszej sylwetki.Styl życia

Czytaj więcej

Patroni

Zadanie dofinansowane z budżetu Województwa Mazowieckiego

Mazowieckie Centrum Polityki SpoŁecznej

ul. Nowogrodzka 62A
02-002 Warszawa
www.mcps.com.pl

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

03-719 Warszawa
ul. Jagiellońska 26
www.mazovia.pl

Fundacja Studio Psychologii Zdrowia

ul. Zachodnia 5
05-800 Pruszków
www.studio-psychologii.pl